Högstadiets vecka 46

Det har hänt ganska mycket den här veckan. Det har varit nordiska litteraturveckan den här veckan, så hela skolan har läst 20 minuter varje dag. I morse hade vi ett avslut på veckan med te, scones och högläsning.

Här är en bild från morgonen.

Vi har också fixat klart elevrummet, som vi har målat och möblerat om. Vi ska ännu sätta någon tavla eller liknande, men så här ser det ut just nu:

Det blev inte riktigt den färgen vi trodde att det skulle bli, men det blev ganska fint ändå

Det tog ungefär 1 h att måla allt en gång, och det är målat 3 gånger. Ändå är det fläckar på vissa ställen som inte är helt täckta, men vi tänkte sätta upp någon form av tavla på det stället.

/André