Hösterminen avslutas

Så har det gått en termin igen, i alla fall snart. I början verkar 90 dagar väldigt långt, men veckorna bara försvinner. Och ändå började terminen med simmöjligheter och nu är det i väntan på skidmöjligheter. Helt traditionellt med andra ord.

Som vanligt den sista veckan så är det lite förändringar i skoldagarnas längd och för i år så ser det ut så här:
Nytt!!! Onsdagen den 11.12 slutar alla kl 12.15!!
Torsdagen den 12.12 är det julfest kl 17.00 för alla, och från 16.30 är det julgröt för elever, föräldrar och andra släktingar. Eleverna har ingenting under dagen.
Luciadagen fredagen den 13.12 (!) slutar alla elever kl 12.15. Och då har det varit luciauppträdande på Annagården på förmiddagen.
Måndagen den 16.12 slutar alla elever kl 12.15 pga vitsordskonferens och
fredagen den 20.12 slutar alla elever 11.30 och sen är det jullov fram till och med den 7 januari 2020
Vårterminen börjar onsdagen den 8 januari kl 8.30.